Instrukcja

4.12.3.1 Zarządzanie wpisami

Pierwsza zakładka odpowiada za wylistowanie wszystkich wpisów oraz ich edycję, jak również dodanie wpisu ręcznie.

Oto przykład wraz z jednym wpisem testowym, który nie został jeszcze aktywowany.

Księga gości – lista przykładowych wpisówKsięga gości – lista przykładowych wpisów

Każdy dodany wpis posiada dodatkowe informacje, które są uzupełnianie podczas wysłania wiadomości, takie jak: „Adres IP” i „Data wpisu”. Po dodaniu wpisu poprzez formularz, zostanie on umieszczony na tej liście w porządku rosnącym według „Id”. Wpisy możemy edytować klikając na ikonę „Edytuj” lub skasować klikając na ikonę „Usuń”. Możemy również aktywować wybrany wpis, jeśli wcześniej nie został już aktywowany automatycznie, poprzez kliknięcie krzyżyka w kolumnie „Aktywuj”.

Poniżej listy zamieszczony jest po lewej stronie link „Dodaj wpis” służący do ręcznego dodawania wpisów. Za jego pomocą możemy dodać nowy wpis uzupełniając pola wg uznania, a dodatkowo wpisać datę wpisu, czego nie możemy dokonać poprzez formularz na stronie.

Dodatkowa funkcjonalność w nowej wersji Active.WWW
Funkcjonalność wycofana w nowej wersji Active.WWW